HELG!

Ah, sa skont! Nu ar det antligen helg och man maste ingenting.. nastan. Var pa gymmet ganska nyligen och sen for jag till en frissa for att bara titta, men dom skulle ju ha sa kul att dom hade stangt anda till 12 Juli.. blah. Men gick in pa hemsidan sa det sag bra ut, var ju bara det att jag hade velat klippa mig innan min semester, men far val ta det efter da.
Inte sa jatte handelserik dag. Var med flickorna som vanligt, fixade lite tvatt och sen efter lunch for vi pa biblo och satt dar ett tag och ugglade. Har inget vettigt att saga, tror jag ska ta cykeln och aka till mallet for att kolla efter ett par skor. Ska bara snabbt in i duschen sa man inte ar for acklig.. eller ska man skita i det? Ar anda sa varmt ute sa kommer svettas som en liten gris igen anda. Naja, ska ju ga uppfor trappen till mitt rum, kan bestamma mig pa vagen upp. See ya'll! (har ont i baken som fan av cykeln btw!)
"I love Jenny"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0