Hungrig

Sitter på mitt rum och är hungrig, men är för slö för att ta mig ner i köket. Tänkte ladda upp alla shoppingbilder nu. Sen kom jag på vad det var vi gjorde på tisdan sista dagen i Boston, vi åkte till Faniul Hall och åt på Hardrock Cafe! Men nu bilder!

Boston shopping
boston shopping H&M


Lite boston och lite cape cod


cape cod


NYC påsar!


Blev ett par gråa converese Footlocker


blev en ny MP3, som inte spelar samma låt 100 ggr i rad! B&H


Blev nya löpskor, NICE! footlocker


Turistshop!


Lite Victoria secret, grr ;)


Pyjamasbyxor, American Eagle


randiga linnen från OLD NAVY


Hittade äntligen min vita kavaj! Forever 21


Och sen lite allt möjligt från H&M så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0