Inte okej

Jag ar SA dalig pa att spara pengar.. jag som var sa duktig dar i borjan och nu gar det bara utfor. Men jag ska ju saga er att jag har betydligt mer an dom flesta au pairerna, hor hela tiden att dom overtrasserad kontot och ligger pa minus flera dollar. Jag har ett tag kvar innan minuset kommer dit, men maste skarpa mig, ska inte kopa na mer fan innan familjen kommer. Gor jag inte det kommer jag ligga over vad jag hade tank spara fran borjan, tror ni jag fixar det? Kopte i alla fall en klanning igar som jag tror jag namne, och idag skamde jag bort lilltjejen och mig sjalv. Vi droppa av stortjejen pa kalas och sen for vi till mallet dar vi inhandla en super sot topp at tjejen som jag fick lagga ut tre dollar pa for hon hade inte nog pa sitt presentkort. Sen kopte vi lunch ocksa. Linn Seger har blivit utbytt mot en sjuarig liten flicka i amerika, ater sushi med henne nu istalle! Ganska nice att en sjuaring ater sushi anda?! Sen gick vi in pa en till affar, bara for att jag visste att det fanns en hatt dar som jag ville ha.. sjalvklart kopte jag den och blev valdigt fattig.. suck! Men vart anda, hatt ar nagot man behover nu, annars far man bade solsting och brinner upp. Varit galna 105 grader idag, nagot med liknande 40+, inte sakert, men ar antingen mer eller inte alls mycket mindre, stort varmt! Imorn blir det innomhus aktivitet, flickorna ar kraftor sa inge mer sol for den har veckan. Blir att spela Jenga, mala och se pa film. Har inte sa mycket mer att tillagga nu, ska ladda upp bilderna och sen ska jag smyga uppfor trappen och krypa till kojs!
"Later suckers! Help suckers!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0