Inte sa smart

Kom precis hem fran familjefesten. Gick ut pa att fira alla som fyllde ar i Juli, aven juni och augusti. Eftersom jag fyller ar i juli fick aven jag vara kalasbarn. Fick blasa ut ljus och hela grejen. Fick aven vara med pa slaktfotot! Vet inte hur man ska ta detta, men jag verkar vara en i familjen sa att saga! Hade i alla fall himla roligt och man hade ju sig lite ogongodis ocksa, bara det att dumma jag kan inte mitt nummer sa inte fan gav jag det! Men det ar ju slakten sa blir val fler tillfallen. Eller helt enkelt bara fraga min vardmamma, hon ar as pa hela iden, ha! Jag far inte ha manliga vanner over som sover och sadar, kommentaren idag, "you can have HIM over!" Hon ar allt rolig och sjalvklart ar jag pa! Han var faktiskt inte bara snygg, han var trevlig ocksa, maste losa det har!
Ar Block party har sa tror jag ska ta en prommis dit och se hur det star till. Verkar vara kvallsdopp i poolen for tillfallet. Ar grymt hungrig ocksa men vet inte vad jag vill ha, en MAX burgare hade fan suttit fint nu! Men det drojer ju atta manader till innan man far satta tanderna i en san. Men ska bege mig.
"Holy shit, he's hot!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0