Kallt!

Det har blivit kallt har i Amerika ska ni veta. For till stranden idag med flickorna och holl pa att frysa ihjal, men vi kampade! Holl aven pa att doda andra badgaster med varat parasoll tva ganger.. oops! Blaste sa himla mycket sa det bara flog ivag, som tur var var det inte sa jatte mycket folk pa stranden sa traffade ingen direkt sadar. Sen gravde jag varldens djupaste hal, latt till kina.. eller vad nu som blir pa andra sidan jorden fran mig nu. Gick helt okej tills vi satt och kakade och jag bara ser hur det lyfter, han ju greppa det sa det flog inte ivag, tog mig da an att grava ett annu djupare hal, gravde ner nestan hela parasollet, ha! Vi gick ivag en svang och bada innan vi skulle aka hem och nar vi kommer tillbaka och star vid vara grejer sa lyfter det igen och flyger ivag. Var sjukt nara att spetsa en kvinna som lag och solade! Jaklar vad radd jag blev, hade ju latt gatt genom magen pa henne.. eller kanske inte, men nastan! Hur som helst sa var det ingen som dog och vi tog oss hem i ett stycke. Lallade pa som vanligt med att hamta pojken och fixa mat och fara och trana. Sipp snapp slut sa var denna dagen slut!
Kallt har det varit i nagra dagar, men ni ska ju veta att det kommer bli over 30 grader till helgen! Ar ju fjarde juli nu pa sondag sa det blir ledigt for mig pa mandag, nice! Far se vad man hittar pa i helgen, folket jag brukar hanga med har ju flytt faltet till andra stader, ha.. hemskt de lat, ingen vill vara med mig. Nej, sa ar det inte, traffat folk i efterhand som gjort planer innan, ensam ar jag inte! Assa forbannat, ser pa klockan och den ar 20:00 igen, kom mig till gymmet 30 minuter tidigare idag och anda ar klockan atta nu.. hm. Men ska lagga ner nu da.
"C'mon, really?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0