Losvikt!

Jag sprang over ett stand med LOSVIKTSGODIS (!) nar jag var i ett mall idag. Var ju bara tvungen att kopa mig lite och nar jag sedan sitter i bilen borjar jag fundera pa vad tusan jag egentligen betala for det hela? Raknade ut att jag betalade hela 45 kronor for sa mycket som 2,5 hekto.. assa  va? Ett hekto pa Kvantum ar ju typ fyra spann eller na? Kande mig lite ranad sen men lovar er att det var vart det, sa gott som det godis var, och ar, har ju massor kvar!
Sen ska ni veta att jag ar alldeles for snall. I mitten av gangarna pa mallen star det alltid massa stand, typ for locktanger, hud produkter med mera. Jag rakar alltid ut for dessa manniskor, nu var det ni killar som hade hud och nagel grejer dom salde. Dom fixade mina naglar, och fixade mina hander, smetade pa saker pa underarmarna for att visa hur bra det ar. Sager ju redan fran borjan att nej jag ska inte ha nagot, nej jag har inga pengar, nej, nej, nej, NEJ! Men anda sa ska dom till att visa och det slutar bara med att jag fick en gratis spabehandling och dom blev inte rikare. Men det var roligt att prata lite, dom skamtade pa och kallade mig vacker.. heeey, klart man star kvar en stund till! HA! Men det blev inget av det, killen erbjod sitt nummer till och med men dar tackade vi nej!
Ska aven beratta att jag ar sa himla dalig, japp, jag sa det, DALIG! Jag ar glomsk och jag ar ouppmarksam sa det bara sjunger om det. Jag har formagan att aldrig hitta bilen nar jag ska tillbaka till den efter att ha parkerat den. Ar som att jag parkerar bilen och sen bara gar och lamnar minnet med bilen. Men jag hittade bilen som ni ser, sitter ju har och skriver! Sen ar jag en grym dagdrommare. Tog inte upp GPSen nar jag akte hem for jag visste ju vilken avfart jag skulle av pa.. ni tror inte jag borjar fundera pa na annat och kor forbi den i ilfart!? Som tur var fanns det ju tva avfarter sa jag behovde inte aka nan galen dalig omvag som skulle ta hundra ar.
Kanske ska beratta lite om min dag, vad jag gjorde med flickorna. Vi sag film pa morgonen, eller jag sag i alla fall film, dom sag bara en del av den. Sen tog vi oss till biblo och satt dar en stund och filosoferade (knappa pa datorerna). Nar vi nordat klart akte vi till Jordans och kopte glass, ungarna fick varsin och jag tog resterna, mums! Det ar riktigt haftigt pa det dar stallet for dom har coolaste vatten fyrverkerierna eller vad dom nu kallar det. Nar vi kom in var den en show igang med MJ musik, lyckades fa med en lat pa film, ska ladda den imorn eller na! Riktigt coolt var det, fick med en Elvis lat sen ocksa. Men nu ska jag ga upp pa mitt rum och badda ner mig for ikvall, dra en film eller na. Hande inte sa mycket mer spannande idag, fick sluta klockan tre sa jag var nojd, men gonatt!
"Why do you hate me?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0