Samsta raggningsrepliken ever!

Efter en galen natt igar ar man lagomt mor idag. Inte okej att skena ivag sadar, da far man betala priset dagen efter, hoja! Men det var sjukt kul och man fick sig massor med nya vanner, skoj! Men jag ar lite bitter.. fran och med nu ska jag ALLTID packa ner en bikini och handduk nar jag aker nanstans. Borja med forra helgen nar vi faktiskt tog oss till en strand dagen efter och fick oss ett himla bok bara for att inte jag hade tankt till. Nu ska ni ju da fa veta att killen va aker till bor i ett hus dar man bara gar over gatan sa star man i havet.. suck! Han hade inte kunnat namna det kanske? Nog for att vi tog oss ett natt dopp i alla fall, hade ju extra klader med mig i alla fall!

Morgondagen var inte sa kul, madde inte riktigt bra sa tankte att jag skulle ta en taxi bara for att ta mig hem fortare. Aker ut till ett stalle sa det ska bli sa billigt som mojligt men dar finns det visst inga taxibilar dar det fanns taxi sist. Nar jag gar dar hoppar det ut tva killar ur en bil (morkhyade kanske vi ska namna ocksa bara for att) En av dom far syn pa mig och drar av varldens samsta raggningsreplik, "Hey girl! Are u a lifeguard, because I'm drowning here!". Rapp i kaften som man ar svarade jag, "No, I'm not, u just have to drown, sorry!" Blev lite tuta med bilen nar dom akte ivag sen ocksa och nar man tanker pa det hela var det riktigt komiskt, ha!
Kopte faktiskt ett litet halsband igar ocksa. Vet att jag ska spara, men det ar sa svart. Hittade en super grym affar med baar smycken, lite ur och penn/glitter fast tre ganger sa stort. Har spanat in ett annat halsband som jag ocksa vill ha, tar det nar familjen kommer. Sen hade dom asfrana typ dockor. For er som mins sa kopte jag ett par "dockor" som man kan hanga smycken pa. Detsamma hade dom pa denna affar fast sa mycket grymmare och storre. Dom var asballa allihopa och jag vill ha dom allihopa! Kan ju onska mig en kanske som present, fyller ju faktiskt ar om tio dagar, grattis till mig! Men jag ska i alla fall dra dit min mor och kopa en at henne typ, om hon vill ha en, dom var superfina i alla fall. Sen har jag ju ocksa en hel del bilder fran igar, vilken kanonkvall det blev for kameran, och man ar ju sjalv med pa massor av bilderna. Ska ta mig tid imorn och fixa det, eftersom det ar 4th of July idag sa ar det helgdag imorn vilket betyder foraldrarna lediga = jag ledig, nice! Har inte fatt i mig sa mycket mat idag sa kanske ska forsoka hitta nagot, eller vanta en stund till, overskattat att ata mat.. hehe. Ne, ska se om nagot faller mig i smaken.
"A-teens!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0