SEMESTER!

Äntligen var sista arbetsdagen över inför semestern. Ikväll blev det att åka till North shore, köpte mig ett par shorts (ungarna klagar på att jag alltid går runt med mina jeansshorts hela tiden) Sen åt vi middag på PF changs, mums! Fast mina räkor var lite brända i kanten om man säger så så det smakade lite halvdant, men var gott ändå. Nu är klockan alldeles för mycket för att orka upp klockan fem imorson för att duscha och sen ta sog mot Cape cod. Astaggad för den, skönt med lite solsemester.

Jag har ännu inte tagit mig an att lägga upp några bilder, men det kommer. Ska fixa det sen när man har lite tid att bara sitta nån kväll, vilket inte lär hända på ett tag. Men jag jobbar på det! Ska lägga ner nu och ladda mobilen iställe. Vi hörs nån annan dag!

"You know I told you that!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0