Snart helg

Då var det helt plötsligt fredag imorn och så var det helg. Nästa söndag har man varit här i 5 månader, snart halvvägs. Nu man börjar fundera "vad händer sen?" Men det är ett annan bekymmer. Tog tag i lite skola idag med Sofia, kommer bli att åka en helg till ett college och köra på en helg kurs, fanns ganska intressanta grejer som photo, amerikansk slang och glass tillverkare (sista är ju lite ironisk, men kan de ge credits så varför inte?) Ska ta den, var knappa 300 dollar och sen får jag ta en riktigt kurs, vill prova nå med inrednings design eller nått i närheten av arkitektur i alla fall. Är ju sugen på Harvard, men var fruktansvärt dyrt så måste nog tänka om. Men vi löser de här över helgen, ska ringa min LCC så hon får guida mig lite, blir ju knäpp annars!

Denna dag har varit ganska nice. Släppte av flickorna och sen for jag och pojken på bio, såg Grown ups, himla skoj film! Är ju att rekomendera om man har humor och vill skratta. En såndär film som man kan se om och om igen. Sen hämtade man flickorna när de var dags för det och så har vi lekt med lite fingerfärg. Har bilder på det också som än inte kommit in i systemet.. suck! Var ju med Fia ikväll så blev ju inge foto-fixande. Ska ta det imorn när jag ändå kan vara vaken hur länge jag vill, skönt! Har inget vettigt att säga egentligen, måste sova mest, så gonatt!

"pipi.. fnitter*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0