Stackars sma barn

Stackars flickor har brannt sig riktigt illa idag. Har varit cirka 100 grader, vilket troligen ar nara eller kanske till och med over 40 grader. Dom hade visst akt till en pol och nu ar dom sma kraftor. Lite grat nu, later som att brannan gor valdigt ont och att dom fatt lite solfrossa sa dom mar inte sa bra. Stackars sma barn, jag vet hur det kanns att branna sig, INTE kul.

Jag har inte gjort manga knop idag. Ville hjalpa till och fixa datarummet till ett gastrum men det fick jag inte hjalpa med sa jag stadade koket istallet. Natt maste man ju bidra med! Sen har jag bara kollat pa TV mer eller mindre och pratat med familjen pa skype. Tog bilen for sadar en och en halvtimme sen for att bara gora na. Hamnade pa Sports athority (stavning?) och dom hade en hel del, kanske inte sa billigt men det var ju alla marken sa borde val inte vara sa billigt? Kanske en hundra lapp under svenska priset eller na? Sen hittade jag mig in pa TJ max. vilken affar, hittade en super fin klanning, en sanhar lang, ner till fotterna. Bara det att den inneholl vitt vilken hamnade precit vid troskanten sa man sag mina sota sma svarta troller. Kopte ett par hudfargade bara for att, men tror anda dom kommer synas, var ju inte min farg direkt. Men kom pa en plan att ha svarta trosor och sen min svarta tuptop under! Sen tog jag mig pa CVS och kopte en pase chips.. jag vet vad ni tanker, men jag kan inte leva utan dom! Blev inga bilder fran helgen idag, ska fixa det i veckan istallet. Nu ska jag upp pa mitt rum och smalta sushin for att gora plats for chirren innan jag somnar for arbete imorn.
"I love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0