Bara gora om?

Ser inte ut som att min dator kommer komma till liv utan att antingen lamna in den vilket kommer att leda till att dom rebotar den helt eller att rebota den pa egen hand. Blir val att lagga nasta lon pa en barbar harddisk far att radda alla bilder och sen fa skivorna skickade sa man far det fixat. Ser tyvarr ingen annan utvag, familjen har kan inte hjalpa mig for allt pa datorn ar ju pa svenska och sen vet dom inte heller ens vad problemet ar. Jag har sakert fatt turen till virus, woho! NOT! Men ska sluta skriva nu och ta mig framfor TV:n, Pretty little liers!
Annars var min dag halv bra. Jag var med ungarna pa en affar efter skolan och jag vet ju nu var jag kan hitta min halloween kostym, vilken skitbutik. Stackars flickorna holl pa att hamna i "vuxen rummet", om ni forstar vad jag menar. Agaren blev lite nojig nar dom stod i narheten av dorroppningen, enligt henne hade det kunnat ge men for resten av deras liv om dom rakar ta sig in dar, oops! Men nu TV!
"bloooooh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0