Camp

Nu har pojken borjat pa camp om dagarna sa det ar lite lugnare. Hade det lite kampigt imorse, tog bara sadar en och en halv timme innan flickorna stadade sitt rum, nagot som borde ha tagit max 10 minuter om dom bara hade gjort det pa en gang.. suck! Naja, det blev gjort i alla fall och sen blev det att ga till parken med filt och lite mat med flickorna. Efter det flot dagen pa riktigt fint, inga storre frustrationer, inte fran mitt hall i alla fall, ha!

For ivag pa gymmet nar jag hade slutat, korde min IW uppvarmning, gar och gor rygg, sedan vidare till armar da jag mitt i allt kommer ihag att FAN jag har ju au pair mote NYSS! Blev ju att rusa ut ur gymmet efter att ha forsokt ringa min LCC x antal ganger utan svar. Tar mig dit och ar faktiskt inte senare an nagon annan. Var namligen viktigt mote for det var ett Safety meeting.. suck, men var anda ganska anvandbar info. Nog for att man visste det redan men varfor inte repetera? Fick aka och kopa kattmat for det var visst slut och visst sabba man det ocksa, lyckades kopa kattmat for kattungar, men va fan, Tommie ar knappt eller drygt ett ar sa han ar ju typ en kattunge fortfarande.. eller?
Nu hade jag tankt duscha da, kande sig ju jatte mysig pa motet efter min lilla work out, usch, ha. Ska bara sola lite pa facebook forst!
"Do u like me now, when I bought u ice cream?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0