Då tar vi helg!

Underbart med helg ska ni veta! Imorn står Taylor Swift för dörren, ska bli spännande. Tydligen ska det vara 70 000 pers på konsären, nice! Är ju ganska fint att man har platser på golvet framför scenen också, helt klart ovärt att inte fixa bra platser om man ska gå på en såndär grej, så nog betalar man lite extra för att få det ordentligt! Sitter nu här med ansiktsmask som ska göra mig vacken, ni ska bara veta vilka hemska saker USA luften gör åt hyn, inte vackert! Kommer bli seriös skönhetssalong på tredjevåningen imorn, hår, naglar, hud, makeup, hela rubbet! Kommer bli galet bra!

Denna morgon var det pojken som fejkade sjukdom. När mamman kom hem igen så blev det raka vägen till skolan och när jag sedan hämtade upp honom på eftermiddan vägrade han prata med mig.  Förutom pojken var det ändå ganska lugnt, var lugnt även fast han tjorvade. Tog mig till gymmet och gjorde en snabb workout, borde kört lite kondition, men jag var för stressad för det. Åkte sen hem och duschade och tog mig till North Shore mall igen för att försöka fixa armbandet jag köpte igår, fanns tyvärr bara ett annat och det var också trasigt, så blev att jag lämnade igen ett åtta dollar armband och köpte en 30 dollar väska istället, oops! Men det är en riktigt snygg väska, kommer bild imorn! Köpte mig även ett vitt nagellack, jag blev lite Kenza nörd för nån dag sen och hon hade skrivit att Vitt är det nya Svarta.. haha, kul att man blir så påverkad. Blev i alla fall ett vitt för mig också, provade men ser ju att jag måste få lite längre naglar. Känner nu att den här ansiktsmasken är väldigt hård, smetade extra tjockt så det riktigt skulle dra ut orenheterna, men nu måste jag verkligen ta bort den! Ska se lite Glee innan jag somnar också.

"I don't like you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0