Fullspeckat

Idag har det varit hart arbete fran forsta minut. Morgonen som vanligt, skicka ivag pojken pa camp och sedan ta tag i flickorna, ge dom frukost och allt vad dar ar. Vi plockade ihop oss och lite snacks for att bege oss till parken idag igen, nar vi kommer dit ar det massor med folk dar! Nar vi kommer narmare ser vi att det ar ett helt gang med (som jag kallar dem, special need people, an vad ungarna sager "retards") Mina flickor blev lite nervosa och smaradda sa vi satt mest pa filten. Dom kanske sig val inte riktigt bekvama men forklara for dom att dom ar precis manniskor som oss och det ar inget mer med det. Efter dryga timmen gick vi hem och gjorde lunch och sen blev det snabba ryck. Flickorna skulle till lakaren for att fa intyg sa dom kan aka pa camp, sen for vi pa kalas for en av lilltjejens kompisar och sedan blev det snabba ryck for att hamna upp grabbarna pa camp. Tog oss hem, middag och lek som vanligt och sen nar jag slutade tog jag mig till gymmet!
Stressar som fan for Pretty littel liers har borja, sa ska dra, haha!
"They are enoying"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0