Jamen visst då!

Okej, dagen började som skit men den slutade riktigt bra. Ungarna var väl inte änglar, dom är ungar så självklart inte, men det var en klar förbättring. Tror faktiskt att dom börjar förstå att det jag gör är inte så lätt. Men det är alldeles för sent och jag ska sova nu. Nattade tjejerna idag, och pappa, jag berättade om Skrompen och jag trodde dom skulle skita ner sig! Ha, dom tog mig ju inte seriöst första gången så trodde aldrig dom skulle tro mig nu. Men ändrade historien fort till att det var Tomten utanför fönstret och inte Skrompen jag sett, så hoppas dom tror mer på det istället. Vill ju inte göra dom skräckslagna så dom inte kan sova! Men nu natta.

"But what does Santa do?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0