Men ah!

Det ar ju himla bra att satta 31 dollar pa bussbiljetter och sen upptacker man att skrivaren inte funkar plus att jag lyckades fa fel mail eller na sa kan inte skicka det till pappans jobb sa han kan skriva ut det. Nu fick jag ratt mail, man kanske maste stava ratt ocksa for att fa det ratt, ooops! Hade tank att lura till det sa jag kan fa in lite bilder fran helgen och fran lite shopping. Kan ju vara kul for er att se!
No assing rough!
ICED!
Kommer inte undan sverige :P
Mina oerhort lackra dojor!
det dar var lite shopping och bilderna fran fredagens impuls fest! Nu tar vi sondagens trip till Newport Rhode Island!
Okej, for manga bilder, tar facebook!
Dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0