Messed up!

Jag säger er då det, att jag är riktigt duktig ibland. Skulle åka iväg till North Shore mall efter jobbet med Carolin, tyvärr var det feta åskan igår så tåget hem för pappan blev typ en halvtimme sen så där missa vi 30 minuter. Åker och hämtar upp henne och klickar in adressen och kör, efter ett tag börjar det se konstigt ut, kände inte alls igen mig. Ni tror inte jag klickan in fel adress då?! Hade då redan kört i cirka 40 minuter.. kul! Tog oss i alla fall till mallet men då hade vi endast 30 minuter på oss att ta oss runt, fan! Sen körde vi hem och då ser jag att vi har INGEN bensin, det stod verkligen på noll! Ringer pappan och han guidar oss till en mack så jag kan tanka lite, tur! Tog oss hem till mig så Carolin fick se hur jag bodde och hälsa på min värd familj. Sen skulle jag köra henne hem då, for först på Donken för jag ville hemskt gärna ha en milkshake. När vi kommer dit och ska gå in är det stängt, tänker va fan den är ju bara tio klockan. Läser på dörren och där står det att det ska vara öppet en timma till. Är till och med folk inne men dom öppnar inte. Dom hade istället bara Drive in grejen öppen, irriterande. Nu till mer förvirring av mig, tänkte att jag inte behövde GPS nu när jag skulle köra, visste ju vägen och allt. Bara det att efter ett tag så kommer jag på mig själv med att inte ha läst skyltarna.. så vi hade passerat ungefär fem avfarter från den vi skulle åkt av på. Snyggt Jenny! Så vi fick vända om och jag fick hem henne tillslut, men jag säger då de.. suck!


Armband som jag måste tillbaka och byta för en svart kula var borta..


Hittade äntligen kofta som jag sökt, myys!

Resten av dagen var helt okej. Alla ungarna for iväg på play dates så jag var hemma ensam, skönt! När jag for iväg för att hämta upp flickorna började väldigt illa svarta moln dra sig över oss och första knallen kom när vi var på lekparken. När vi sitter i bilen och ska hämta pojken börjar det verkligen ösa ner och det är inte många hundradels sekunder mellan muller och blixt! Satt i bilen ett tag bara, var helt galet, som att någon hällde en hink vatten över en om man öppna dörren. Mina stackars flickor var så rädda, en av dom till och med grät helt hysteriskt. Inte så bra att själv sitta och hoppa till vid varje knall, gör dom ju inte lugnare. Men det var ena ordentliga skottlossningar ska ni veta! Hur som helst så lugnade dom ner sig och allt var bra igen. Tog oss hem i ett stycke!

Nu sitter jag här och väntar på att mamman ska komma hem. Tydligen fick ju pojken för sig att inte må så bra idag.. han mår bra, ligger i sängen och spelar spel på sin ipod, inge fel på den pojken. Hur som helst kan inte jag lämna huset förrän hon är tillbaka, och jag måste ta mig till gymmet inte jag segar ihop och blir för slö! Är ombytt i alla fall så har ingen ursäkt direkt att inte åka. Nog för att inte vara ombytt är en så himla bra ursäkt! Ska avrunda nu i alla fall, hon bör vara hemma snart.

"I asked for a cream chees bagel!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0