Midsommar!

Tro det eller ej men vi fick oss en svensk midsommar i Boston ocksa! Det var gof mat, glada manniskor, midsommarstang och mycket blatt och gult! Fia kom hem till mig och vi fixade oss fin fina for att aka ivag till Sandra som holl i hela kalaset. Nar vi kom dit blev det pynta och allmant vara trevlig. Vi fick oss angra omgangar runt stangen, lite lekar och sen var det over till ren fest. Det blev en valdigt lyckad Midsommar i min mening sa jag ar nojd!

Idag blev det att vakna upp i bagaget pa en bil.. ont om sovplatser! Sen plocka ihop sig och huset for att sedan bege oss till stranden. Lilla Jenny ar nagra nyanser for rod.. suck! Var ju aven pa stranden med ungarna igar sa jag brande mig lite pa axlarna redan da utav att sta ute i vattnet med flickorna, blev inte battre idag ska ni veta.. Nu ska jag vara social med Fia!

"Skal for sommaren!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0