Mindre an 2 timmar kvar

Nu ar det mindre an tva timmar kvar tills det blir sommarlov!! Men da var ju bara grejen att det ar tyvarr inte for min del, utan jag gar upp pa full tid med 50 timmar i veckan medan ungarna far driva mig till vansinne.. Ar val kanske inte sa hemskt, forsta veckan har jag alla tre, maste forsoka hitta pa nagot som alla vill gora, ar det som ar det knivigaste! Sen aker pojken pa camp i tva veckor, dock bara over dagen sa maste kora och hamta han men kommer bli enklare med bara flickorna. Sen ska val flickorna ivag pa lager ocksa nan vecka under sommaren sa da blir det bara jag och pojken vilket ocksa underlattar! Efter det dar har i alla fall tre veckor tragit forbi och da ar det helt plotsligt dags for min familj att komma pa besok. Jobbar forsta veckan dom ar har men sen blir det ledigt en hel vecka, lordag till mandag, hela tio dagar i streck, gud sa ljuvligt! Trakigt bara att dom dar dagarna kommer bara blasa forbi och sen ar det dags for arbete igen. Men da ar halva sommarlovet ur varlden sa det kanns ju skont!
Nu ska jag beratta om na sjukt som hande igar! Ar inne pa facebook och pratar med syster pa skype nar hon sager att jag skrivit ett meddelande till henne pa face.. jag har inte skrivit na? Da ar det nagot javla freak som gjort en anvandare i samma namn som och och snott mina bilder!! Idioten ar ju sa smart ocksa att personen skickar meddelanden till mig och jag sager at psykot att ta bort anvander och mina bilder pa en gang. Galningen fortsatter och fragar en massa sjuka saker, om han/hon far photoshopa mina bilder, att det kommer bli en fin overaskning for mig, hell no! Anmalda i alla fall och fick bort den men da gjorde personen en ny anvandare med att annat namn men fortfarande mina bilder. Nu nar jag loggade in imorse hade personen bytt ut mina bilder till nagon annan brud, lider med henne! Hur som helst ar i alla fall jag av med den dar skiten, gud vet vad hon hade photoshopa in pa mina bilder!?
Nu ar det verkligen inte lange kvar av min lediga tid. Ska ner i kallaren och vika tvatten och glo TV innan jag tar mig an dagen pa riktigt. Sen just ja, var ut med Fia igar, for pa mallet och shoppade lite, bland annat en barbar harddisk at mig! Gud forbannat hela 84 dollar, men det ar det ju tyvarr vart! Kopte mig ett par mysiga korta mjukisar ocksa och ett par trosor, saker for 5 respektive 1 dollar far alltid komma med hem! Men nu tar vi adjo och imorgon aker jag till NYC sa vi hores pa sondag!
"Last day of school.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0