Pissed off!

AH! Jag sitter nu här och ser verkligen inte fram emot att ha hem ungarna sen. Kommer som tur är slippa pojken efter skolan, han ska till en kompis. Denna morgon var förjävlig och jag är less på att försöka när jag inte får något tillbaka. Tro mig inte fel, jag tycker verkligen om familjen och jag kommer stanna här, men ungarna gör det inte lätt för mig. Man skulle ju tro att nu efter sju veckor, att dom skulle fatta att det inte är någon idé. Men tydligen inte.

Är även sjukare idag, hade nästan ingen röst imorse och att ungarna inte lyssnar gör ju inte saken bättre. Borde ta en dusch men är så slut att jag inte ids, jag kan vara skitig idag och duscha ikväll. Ska ändå inte träffa nå människor direkt. Sätta upp håret med ett hårband så kan ju folk tro att man försökt se fin ut imorse. Nu ska jag kämpa vidare..



"over and out..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0