Shopping!

Jag ar sa sugen pa att shoppa loss! Men ska val shoppa loss nar familjen kommer hit, syster kommer val vilja shoppa som en galning sa hakar val pa dar. Men var i alla fall med flickorna pa Justice idag, fran butik for smatjejer. Dom fick sig ett par shorts och ett linne var. Dom fick sig aven na "basta vanner" halsband.. ville inte att dom skulle kopa det, sjukt onodigt och dom kommer andra bara tappa bort dom.. men kladerna blev billigare an vad jag trodde sa det fick bli halsband ocksa, suck.. Sen blev det jakt efter McDonalds och slutade med att vi for hela vagen hem for att hitta ett. Kakade lunch och sen var det hem. Ungarna drack cola sa dom var ju sockerspeedade sa det bara sjong om det, helt klart en svang till parken! Var dar i cirka en timma och blev sedan less pa att vara dar.. hihi, var jag som var trott och inte dom! Blev annu idag att hamta upp pojken pa camp och sen bara allmant leka med ungarna innan det blev dags for gymmet. Gick riktigt bra idag, ni ska ju veta att USA har satt sig pa hoftera.. men jag hoppas att det jag gor kommer fa mig tillbaka till min svenska storlek, man kan ju hoppas i alla fall.
Snart kommer min familj hit! Mamma, pappa och syster, langtar tills ni kommer! Kommer bli sa sjukt bra, vi ska bara forsoka att inte sla ihjal varandra.. ha! Nej det kommer bli super bra, ar sjukt taggad. Jag fyller ju aven ar snart, 13 dagar tills familjen kommer och 14 dagar tills man ar stora 20. Tyvarr ar ju inte 20 sa stort har, men sak samma, nu ar man vuxen!.. om tva veckor i alla fall. Imorgon ska jag ta mig till stranden med flickorna, ska bli skont att jobba lite pa brannan, kanns som att man bleknar for varje dag som gar utan sololjan. Men nu ar klockan massor, maste ta mig i duschen och sen ska jag bara mysa tills det ar sangen som galler.

"2 + 2 = 7?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0