Sjuk

Jag har dragit på mig halsont och grym inte orka röra mig och svettas ihjäl så fort jag rör mig sjuka. Inte kul när man ska ta hand om tre sockerhöga ungar.. dom är inte höga på socker längre dock, har fått dom att nästan sluta helt med kakorna direkt efter skolan. Min dag bestod av väldigt få ord, mycke vila och Glee. Plus en hel herrans massa tvätt, under veckorna använder dom typ inte kläder, men på helgen, två ynka dar, har dom fyllt korgen med råge! Men fick allt det klart och hann även med ett litet samtal med mor och syster innan jag for och hämtade ungarna. Var taktisk nog att låta dom leka på skolgården en stund för att slippa vara i huset. Men ni kan ju alla se att jag överlevde dagen eftersom jag sitter här och skriver. Blev ingen träning idag, vill inte bli sjuk helt och hållet! Nog för att det skulle vara fint med lite sovmorgon..



Ikväll börjar serien Pretty little liers, sett den på reklam och tror för en gångs skull att jag faktiskt ska följa en serie live! Börjar alltid se en serie och sen slutar jag mitt i. Är en halvtimme kvar tills dess så jag ska läsa min bok, Dear John, vill läsa ut den NU så jag kan se filmen. Vill se The last song också, men gick ju inte bra med det, men de löser sig. Har verkligen inget vettigt att meddela idag eftersom jag inte gjort något direkt intressant. Imorn är det halvdag för ungarna så måste ladda inför det, inte taggad. Ska nog dra en lekplats imorn igen så jag inte behöver vara dom i hälarna när dom vara glor TV hela dagarna, inte okej! Sluta skriva nu.

"No, I just felt like it.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0