Skon dag!

Var en valigt skon dag idag. Hade sovmorgon men vaknade anda vid 8- halv 9 tiden bara for att fa njuta av min lediga tid i vaket tillstand, ha! Kollade lite TV och laste lite bok, at en mumsig frukost med yoghurt, flingor, oboy och mjukmacka i min ensamhet, skont! Satt lite vid datorn och sen blev det jobba. Ungarna fick for sig att aka ivag med grannen och miniglofa vilket resulterade i att jag missa att ge dom lunch innan for det blev sa himla brottom, oops! Men av nagon anledning var dom borta i knappt 40 minuter sa dom fick lunch nar dom kom hem da istalle. Men turen hade jag dar emellan att jag fick prata med mamsen pa skype, snart kommer ni!!! Hur som helst sa efter lunch plockade vi ihop oss med lite snacks och gick till en lekpark. Tack josses sa hade dom satt upp en helt splitter ny lekpark med klatterstallningar och kanor sa flickorna var nojda och jag spelade lite basket med pojken. Dar emellan satt vi pa en filt under ett trad och at lite apple och popcorn, mys! En trevlig dag i det stora hela, lite tornar har och dar pa vagen men det var skont, min vardmamma tog ju som lite halva bordan eftersom hon var ledig idag, TACK! Imorn ar jag dock pa egen hand igen och vi far val se vad man kan hitta pa da, ska vara halvbra vader imorn men pa fredag blir det stranden! Maste ju jobba pa brannan lite sa man inte ar helt blek infor midsommarkvallen!
Jag var nyss och tranade och ni ska veta att jag har mott min man! Var ju inte planerat att hitta en amerikan, men ar man sa snygg som han var sa maste det bara bli sa! Ha, ne jag skojar, prata inte en med manniskan, men snygg var han och han betedde sig lite roligt. Forst stallde han sig pa en maskin bakom mig (sjalv korde jag IW pass pa en IW maskin, va dom nu heter?) Nar jag har fem minuter kvar kommer han och staller sig pa masiknen bredvid mig, maste ju som bara kolla pa han da (!) Fick ju panik att jag bara hade fem minuter kvar och tankte att jag maste ju sta kvar en stund till, men av nagon anledning gjorde jag inte det (kanske for att jag var dod?) Da ska ni veta att killen lagger av samtidigt.. assa va? Antingen var han slo eller sa var han faktiskt ute efter na.. Ser jag han igen maste jag ju saga na, hej i alla fall?! Haha, ar bara lite till mig for helt pa riktigt sa finns det inga snygga killar i USA, det ar bara pa duken och det ar anda fake! Sa nar man val ser nan sa blir man lite sma fnittrig! Sa kara svenskar, vi underskattar vad vi har, det finns inget battre pa andra sidan havet nar det galler man!
Ni ska ocksa veta att nar man tar hand om barn 10 timmar om dagen har man inte tid att ta hand om dig sjalv. Min tvattkorg var overfull! Blev sa less sa jag till och med bara slangde in allt i samma tvatt, morkt som ljust! Ska ta mig an torkanordningen nar det ar klart.. hitta alla galgar jag har och hanga upp dom runt om i hela mitt rum, effektivt..not! Men maste ta en tvatt sjalv nu, ar ecklig!
NYC!
"I don't want to go... I don't want to leave!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0