Sommar lov!

Vet inte hur jag kanner infor det har.. hade det lite kampigt idag sa man har lite latt panik for tillfallet. Men nu en helg i NYC sa ska man nog vara fin och kry pa mandag.. helg i NYC - ar nog inte sa frin och kry pa mandag da, HA! Hur som helst sa tankte ju jag lagga av med chipsen.. var nyss och kopte ett ror pringels, oops! Ska snart rora mig upp pa mitt rum och krypa under tacket sa man orkar upp imorn, vill ju inte missa taget. Bussen ar en annan historia dock. Sen nar behovde man vara 30 minuter innan avgang for att fa en plats, racker det inte med att jag kopt en biljett? Ar ju inget jakla flyg jag ska med pa som jag maste checka in na bagage! Kommer vara vid bussen 15 minuter innan den gar da, far hoppas pa att det inte ar sa manga som ska med just den bussen. Ar ju en halvtaskig tid klockan nio pa morgonen sa kanske ar lite mer lagtrafik da, hoppas!
Sen skulle ni ju ha sett hur det var pa skolan idag! Sista skoldagen var som en liten 4 juli eller na. Ungarna sprang runt med tutor och harspray, smallare och en massa annat. Dom kastade till och med upp toalettpapper i ett trad pa skolgarden.. stackars dom som ska stada dar sen sager jag bara! Men det var kul, ungarna var glada och det var fint vader, sa varfor inte! Tog lite bilder som jag ska forsoka lagga upp inom en snar framtid. Far nog dra dom pa min dator och maila dom eller na. Maste ha specprogramm for mobilbilderna namligen. Ne nu ordbajsar jag bara!
"New york, New york!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0