Sondag

Har varit en perfekt helg ska ni veta! Midsommar blev succe, midsommardagen aven den och idag har det inte varit samre. Idag tog vi oss upp vid 10 tiden, fick i oss frukost och norda lite pa datorn. Sen tog vi oss ivag till Target bara for att ga runt, vi gick runt lange sa jag hittade massor, oops! Men jag var nojd, blev mycket pengar men helt klart vart, manga saker. Efter det gar vi ut och kanner att det luktar regn i luften, kommer under bar himmel som direkt oppnar sig over oss, panik springa till bilen! Vi tar oss ivag till Chesscake Factory dar vi tar oss en lunch/middag. Innan vi gar in sitter vi en stund i bilen for att vanta ut regnet, nar vi TROR att det ar fritt fram gar vi ur bilen och hinner val ga fem steg sa oppnar sig himlen pa nytt med en rejal skur! Vi loper in pa mallet men det ar redan forsent, blot in i margen, suck! Men vi tog oss in och fick roliga fragan av servitoren "emh, is it raining or did u just come out of the shower?" Skratta lite latt och sa att det faktiskt hade regnat, vid den har tidpunkten sken solen igen. Nar vi var nojda och matta for vi hem till mig och sag Remember me, med Robert Pattison ni vet? Den var bra fast inte wow, om ni fattar. Se den om ni garna vill men inget jag skulle se tva ganger.

Nu ska jag ladda upp lite bilder, helt fantastiskt men pa tva dagar har jag hittat mig sjalv tva klanningar, galet! Nu blir det att dra sig upp pa rummet for att mota en ny vecka med manga arbetstimmar framfor mig, god natt!
"jo, eller hur.. -konstigt ljud-"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0