Tankte en snabbis

Var in har pa familjens dator tidigare idag for att skirva men da var ju staderskorna har sa jag blev visst utkord. Men nu ar jag tillbaka och det ar lugna gatan, ungarna ar hos kompisar. Har ungefar en och en halv timme tills jag ska hamta forsta ungen, sen blir det en timme tills nasta kommer hem och den tredje kan fa vara borta resten av dagen.. haha! Ne nu var jag elak, men av nagon anledning sa var jag visst inte sa snall langre sen igar kvall sa jag fick en aning attityd mot mig imorse. Arligt vet jag inte om jag ens gjort nagot annorlunda? Men nagot dumt maste man ju ha gjort, for annars vet jag inte orsaken? Men sak samma, jag kan ju suga pa den underbara veckan jag hade innan och latsas som att det alltid ar sa? Det loser sig!
Var pa gymmet imorse och korde ett 45 minuters IW pass. Nej dom har inte IW har utan jag kor pa egen laga. Men jag ska ju saga er att om det ar jobbigt i vanliga fall sa ar det mordande utan musik! Ibland har dom musik pa i lokalen men av nagon anledning inte idag. Maste verkligen kopa mig den dar ipoden, finns inget annat alternativ! Fast forst maste jag skaffa mig en barbar harddisk, vill inte ens veta vad den kan komma att kosta mig! Men arligt sa ar nog inget pris for dyrt for att radda mina bilder jag har, tro mig, nar jag far igang min dator igen blir det att skicka in dom flesta bilderna till Extra film och fa dom pa papper!
Funderar pa vad man ska gora, inta soffan i vardagsrummet helt sjalv och glo TV ar kanske inte helt fel? Tror staderskorna drog av ungarnas sangklader ocksa sa kan ju kora in dom i tvattmaskinen nar man anda inte gor nagot annat vettigt. Ar ju inte som att jag maste sitta och glo pa maskinen medan den arbetar. Maste bara papeka ocksa att det blir valdigt roligt ibland nar man skriver utan vara svenska sista bokstaver, hih!
Har ett au pair mote ikvall, inte sa taggad med tanke pa att jag hellre hade lagt mig i sangen typ klockan 8 och sovit istalle. Men far val ga dit bara for att skriva upp sig. Ar val tankt att vi ska ata middag men med mina nya problem har jag inte rad med det sa aker bara dit och skriver upp mig och sitter och forsoker vara trevlig istalle!
"Peace out!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0