Taylor Swift and Bieber Fever!

WOW! Jag säger då det, sjukt maffig konsären var, helt fantastiskt! Men jag ska ju tala om för er att det började ju inte bra. Tydligen låg arenan mitt ute i ingenstans så man var tvungen att köra bil, inga tåg, inga tunnelbanor.. kan ni tänka er vilka bilköer som skapades med 55 000 människor som ville se Taylor Swift?! En resa som skulle tagit dryga 40 minuter (om man hade överstitigt hastighetsgränsen bara lite) tog istället över TVÅ TIMMAR! Sen var vi lite bad också.. men vi var inte dom enda! Det var faktiskt i kirsläge, och det stod på skyltarna att om det var kris så fick man.. eller hur? Sen när vi väl kom fram och skulle hitta en parkering så tog dom ju inte kort, va fan är grejen med det då? Men vi fick ut pengar och var oerhört lyckliga när vi betalade 40 dollar (320 kr) för parkeringen..(?!) Vi hade tänkt att vi skulle käka när vi kom dit men på grund av restiden var vi 30 minuter sena in, missade inget direkt mer än nån tjej som jag inte en vet vem det var som sjöng. Men tänkte att vi tar Donken efter showen. Och showen, ojoj, helt makalös. Först fick man en liten försmak med Justin Bieber (!) Det var ganska fränt ändå att se han, typ världens största flick idol just nu, bara 16 år men gode vilket lammkött, ha! Sen brakade det igång med Taylor och det var helt fantastiskt, 55 000 människor på en fotbollsarena som skriker i högansky, vilken volym! Det var visst det galnaste Taylor själv varit med om, vi till och med fick henne att gråta. Säger än en gång att det var helt fantastiskt, det går inte att beskriva med ord hur häftigt det egentligen var, man måste ha varit där!


Justin Bieber! - forograf, jag!


Taylor Swift - fotograf, Jag!

Efter showen ville jag verkligen ha mat, hade inte ätit något mer än frukost och det var över 12 timmar sen, hungrig! Ställer oss i kön till Donken och när det är två personer före oss kommer en gubbe och säger, "we are closing, sorry!" Tror ni jag ville mörda den jäveln?! Jag var så hungrig så det krampade i magen och jag blev ju inte mer glad för att han kapade av min dröm till en kycklingburgare. Vi tar oss ut från arenan och in i bilen, skoja inte trafiken på parkeringen då?! Tog väl dryga 30 minuter att ta oss ut därifrån. Vi kör och av någon anledning är det väldigt lite trafik, efter ett tag börjar jag fundera på vilken adress jag satte in i GPS:en.. helt klart fel, hade satt in min istället för Carolins, klart det inte är nå trafik till Reading när all trafik körde mot Boston, vilket vi också skulle ha gjort! Men ni ska veta att det kanske ändå inte var så dumt att köra den vägen i alla fall, kom på i tid att jag var helt ute och cyklade så tog inte alls lång tid att ta sig till Charlestown. Droppa av henne och sen blev det raka vägen hem och trycka munnen full med allt som fanns kvar efter Chedzas stundent fest. mums! Satt och pratade med två grymt roliga bögar (Chedzas vänner), så jag mådde riktigt bra sen med mat i magen och trevligt sällskap. Blev sängen klockan tre på natten! Nu ska jag skriva ett annat inlägg om söndag och måndag, det här blir för långt annars!

"AWSOME!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0