Brownies!!

Kan det bli ljuvligare än när det luktar brownies ända upp till tredje våningen?! Choooklaaad!! Ska dra mig ner och smaka snart, ojoj så gott..

Vakna upp imorse med noll röst, den var borta, totalt, finito! Min näsa är inte i bästa form heller. Men tog mig ner, fixade frulle åt ungarna och sen la jag mig i soffan och dog. Ställde mobilen på 10:30 så att jag skulle hinna duscha innan jag skulle ut och käka lunch med Stina och Bernie klockan 12. Mobilen ringer, slår av den. När jag kollar på mobilen nästa gång är den 11:40.. hoppsan, ska vara på resturangen om 20 min. Blev ingen dusch utan greppade allt jag behövde och drog iväg. Jag har hittat två nya kärlekar.. hummus och guacamole, ljuvligt gott! Efter det var jag och bytte en tröja åt killen och sen bar det av att hämta upp ungarna. Tjejen hade tennis direkt efter och självklart glömde jag ta med mig nå att äta till dom, så fick bränna lite pengar på att köpa mat (chips och godis) åt dom. Sen visste jag var jag skulle, fast ändå inte, så höll på att komma för sent.. oops! Men klarade oss inom tidsmarginalen 3 minuter! Så spelade lite basket med killen och kollade när tjejen spelade tennis, galet begåvade barn!

Idag var det en väldigt stor dag ska ni veta. Det var första dagen jag lagade middag åt barnen. Lite spänd sådär, eftersom jag är lite förkyld så visste jag inte direkt vad det skulle smaka, men till min lättnad tyckte dom om det och dom ville att jag skulle göra det fler gånger, helt fantastiskt! Nu vill jag ha den där brownien!

"I know where I'm going, I'm just a bit lost.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0