Cute little puppies!

Varit en strålande dag idag, helt underbart väder och har kännt mig allmänt glad. Följde med när killen hade baseball träning, första gången man får se det. Tror inte ens jag sett baseball på TV, förutom i filmer nån gång kanske. Var ljuvligt väder så man försökte ju att fixa sig lite bränna samtidigt! Än en gång måste jag säga att dessa barn är fruktansvärt begåvade, nästan kusligt. Var visning av huset idag igen så det var förbjudet område fram till kl 4. Blev att fara runt och hälsa på en del släktningar och leka en massa med valparna. Tror ni att dom är det sötaste som finns, tog en massa fina bilder idag (ja linnea jag ska lägga upp bilder!). Vi var hemma hos min värdmammas pappa och hade valparna utomhus i en kartong där de låg och sov. När vi skulle fara och går ut kollar hennes pappa upp mot himmeln och där cirkulerar en hök av något slag! Galet att vi inte tänkte på att det fanns, den var ju ute efter valparna helt klart och hade lätt kunnat grabba åt sig en om vi inte kommit ut i tid. Så aldrig mer lämna dom ute utan uppsyn! Sen när vi äntligen fick komma tillbaka till huset gick jag och tjejen ut på en liten prommis och köpte mjukglass, och som dom flesta vet är ju mjukglass höjdpunkten på hela sommaren, tro jag njööööt! Väldigt trevlig stund med henne, har inte hunnit umgås så mycket med henne så det var riktigt kul att få prata på tu man hand.

Ganska nyss såg jag klart en film som jag hade hyrt på deras TV. Ville se något lättsamt så drog upp kategorin komedi, hitta en film som hette Jennifers Body och vad jag fatta skulle de handla om en cheer leader, läste inte så noga men skulle nog ha gjort det! Slår igång den och börjar se, kan säga att det var inte i närheten av komedi de där. Cheer leadern blir besatt av någon demon så hon måste livnära sig på att käka upp high school killarna.. ser ni det komiska i det hela eller? Jag skulle snarare ha kallat den skräck/psykologi nånting (psykologi för hennes kompis blir typ knäpp). Vet inte om det är en film jag skulle rekommerndera men tänker ändå inte säga för mycket om nu någon vill se den!

Hur som helst, ungarna har Spring break för tillfället vilket betyder att dom närmaste två veckorna inte riktigt kommer hålla sig till schemat utan jag kommer nog få hoppa in lite när det passar. Har även fått i uppgift att hitta på saker att göra, typ gå på museum eller liknande. Väldigt intressant eftersom jag verkligen inte alls vet vad som finns här? Får fråga ungarna vad dom vill göra och om det skulle kosta så hoppas jag att jag skulle ha pengar för det. Nog för att dom ska betala ifall jag gör något med barnen men det betyder ju inte att pengarna måste komma i förskott för de! Hur som helst är jag grymt sugen på museet dom har här så ska försök få barnen att vilja gå dit även om dom kanske inte vill, för min egen skull! Nu ska man ladda batterierna!

"But I don't wanna apologize.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0