Imorn börjar allvaret

Har varit ledig mer eller mindre i två dagar nu. Har tvättat en del men var inte allt för mycket och att dom har en torktumlare är ju rena himmelriket. Bara slänga in allt, så igång och sen är de klart på en timme, underbart! Igår följde jag med när pappan släppte av ungarna på skolan bara för att se och idag följde jag med mamman när hon hämtade så jag vet vad jag ska göra imorn. Känns bra, har min GPS så ska nog gå fin fint!

Var även ute på en liten löpis idag, började med att ta en powerwalk som uppvärmning två kvarter och sen sprang jag ett kvarter. Grejen är den att huset jag bor i ligger nästan högst upp i en backe, en backe som jag upptäckte var väldigt brant. Så efter löpvarvet höll jag på att dö glömde även bort lite lätt att jag hade ont i halsen så jag bara körde på och tänkte inte på det. När jag väl kom upp för backen och in till huset var jag tvungen att sätta mig på trappen med armarna över huvudet, kändes dom att bröstkorgen skulle explodera på mig! Men som ni märker gjorde den inte det, men den hade kunnat!

Bara så ni vet där hemma i norra kalla Sverige, hörde att ni hade sådär -20 grader.. lite trist. Här har det varit +16 eller mer i skuggan och ljuuuvligt i solen.. bara så ni vet! Men nu är jag dödstrött, blir de inget inlägg imorn så har jag kvaddat bilen när jag hämtar ungarna. Men nu natti natti!

"I only drink like water for lunch.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0