It's craaazy

Vilken komplett galen familj jag hamnat i, helt fantastiskt! Jag kommer absolut inte ha en lugn stund det här året vilken känns helt underbart. Men jag måste verkligen börja laga mat åt dom, dom äter ute varje dag. Idag fick jag fakitkst en riktigt bra maträtt, var massor med sallad på tallriken så kände mig ganska nyttig, åt all sallad och lämna de mesta av räkorna som var gaserade i nån sås, gott men troligtvis inte det nyttigaste?

Var med killen och pappan och spela basket idag. Innan det så for vi på en grym sportaffär, den hade verkligen allt! Killen fick nya basketskor, shorts och massa t-shirts. Super söta pappan köpte även skor och ett par shorts åt mig, hur snällt var inte det?! Nej, jag lät honom inte göra det egentligen, sa att jag kunde betala själv men han insistera verkligen så, var inte så dyrt egentligen. Väldigt tacksam!

Två av de andra Au pairerna i området har smsat till mig och de verkar riktigt trevliga. Ska försöka hitta lite tid till nästa helg och träffa dom. Nu måste jag kila ner, Tjejen saknar mig, hi!

Did you really poop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0