Lagomt mys

Slog igång en film, Hanna Montana the Movie, med tjejen för att tag sen. Hon blev dock uttråkad eller nå så hon försvann men byttes ut av lillebror. Han gav dock också upp nu för han var så himla trött, så vi får se klart den imorn istället. Men visst är det gulligt när man har en övertrött kille i knät, det är ju lagomt mys! Hemskt gulliga ungar ska ni veta.

Dagen har inte varit så händelserik så det stör. Vaknade upp 10:30 imorse och fick mig frukost. Tog mig sedan ut på en liten powerwalk, måste fixa det där gymkortet för träna hemma är inte så himla kul! Hur som helst, när jag kom in igen satt jag och prata med mor, far och syster hemma i Sverige på datorn, vi satt i nästan 3 timmar och prata! Men jag klagar inte, skulle vi inte prata nå alls eller bara på mail så skulle jag sakna er för mycket, jag behöver min svenska! Efter det så snyggade jag till mig lite och for med min värdmamma för att köpa lite mat och förnödigheter i allmänhet. För middag ikväll köpte vi sushi rolls till mig, var som vårrullar fast sushi baserad? Det var sallad, gurka, morötter, avokado, crabstick och en tigerräka inlindad i någon typ av genomskinlig wrap. Doppade i sötsur sås och det var underbart gott!

Måste berätta om den roliga killen bakom disken där jag för övrigt fick min middag idag. Han började fråga mig och min värdmamma hur det kändes att vara så unga i dessa tider, att inte ens ha nått 30 och ha hela livet framför oss. Jag höll på att dö där.. var verkigen tvungen att hålla mig för skratt! Jag är inte ens 20 och min värdmamma är faktiskt mer än 30. Så då fick vi han att gissa hur gammal hon var, ja han gissade fel! Själv var han 27 år. Sen frågade han om min värdmamma var min riktiga mamma.. han kunde verkligen inte få till det hur vi var bekanta. Allra sist kom den bästa kommentaren, "Then what? Are you like working out together?" Jag fick för mig att han flörta med henne och hon sa att han var efter mig, hur som helst var det en himla rolig upplevelse! Han frågade även om vi sett filmen Napoleon Dynamite.. asså va?! Men som sagt, vi fick oss ett gott skratt!

Sen har jag även fått reda på idag att vi flyger till Deer Valley eftersom det nu ligger i Utah. Jag visste ju att det låg i Utah men jag visste dock inte vart Utah låg, så jag har trott att vi ska åka bil hela tiden! Men en bilresa dit skulle ta ungefär två dagar så vi kör nog på flyg. Måste verkligen lära mig lite geografi känner jag, det sista jag läste i 9an verkar inte riktigt hålla måtten!

Vet inte riktigt vad som händer imorn, men det får vi se. Tjejen har trumlektion i alla fall, hon är riktigt bra! Satt och lyssna sist, även fast mina öron inte riktigt går ihop med den typen av volym eller ljud så härdade jag ut bara för att hon är så duktig. Hennes lärare sa att ett beat som tog fyra veckor för honom att lista ut tog ungefär en vecka för henne, och han är inte dålig utan det är hon som är ett geni! Nu ska jag röra mig till tredje våningen för lite sömn.

"But, is that your mum or?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0