Movie star!

Ja ni, framgångarna blir bara större och större för barnen. Tydligen har tjejen varit med i en film, ingen större roll men sak samma, hon syns på duken! Var och såg denna film idag och tyvärr vet jag inte ens vad den heter.. känns ju aningen dåligt att jag inte har koll på det. Men hur som helst så var det en helt okej film, inte den bästa jag sett men den funka. Och tjejen var självklart hur söt som helst! Efteråt for vi iväg med farmor för att käka lunch med alla ungarna, mina värdbarn och deras två kusiner som också var med och såg filmen. Trevligt, trevligt och deras farmor är väldigt trevlig också så det var kul att prata lite med henne.

Denna dag har inte varit så händelserik så det stör. Har hjälpt killen att packa inför Deer Valley, gick riktigt bra och är ganska stolt över honom för han hade faktiskt riktigt bra koll på vad han ville ha med sig utan att ta med sig allt för mycket, duktig pojke! Tjejen valde att packa utan hjälp vilket var himla bra det med, tycker om när dom försöker själv.

Jag har börjat inse att jag behöver shoppa lite. Gick igenom min garderob idag och kolla igenom tvätten.. jag har ju inga kläder! Sen skulle jag behöva fixa mig en lagom stor bag, märkte idag att det är något jag behöver. Har redan spanat in en Nike bag på Dicks så ska se om jag kan ta mig dit och köpa mig den. Kanske rent av ska göra det nu? Ska kila ner och vara social nu!

"Daddy!!"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du måste ju säga vad filmen heter!!!! Så man kanske kan se den? :D

2010-03-29 @ 09:09:10
Postat av: Jenny

If it ain't broke, brake it!

2010-03-30 @ 04:39:08
Postat av: Linnea

Okej, jag antar filmen hette så :D

2010-03-30 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0