NYC

Wow, i NYC har dom HUS! Helt galet, visst att jag är liten men det här var ju sjukt! Hoppade på bussen vid 13 och åkte in till staden. Strax innan är det typ kilometer med gravstenar, lätt den största kyrkogården jag någonsin sett, något man nästan måste se för att förstå. For igenom staden och fick se en massa hus och annat som kändisar bott i, spelat in filmer och serier i. Vi åkte även förbi World trade center, eller ja, den tomma platsen i alla fall. Åkte även förbi en kyrka och de sjukhus som tog hand om de skadade under 11/9. Fick även se de hotel som hade tagit emot de överlevande från när Titanic sjönk, ganska coolt ändå. Var nästan så man blev lite rörd av allt när man tänkte på vad som faktiskt hände då. Man är inte så berörd när man sitter hemma, men när man kommer till platsen och föreställer sig hur det såg ut så får man lite lätt tårar i ögonen. Men det var riktigt coolt och det kommer bilder.. massor med bilder!

Imorn är den stora dagen, den allra största dagen. 9:15 går bussen till flyget som lyfter kring halv tre tror jag, pm. Är framme runt fyra på flygplatsen i Pittsburgh där hela familjen ska komma och hämta mig, om jag mins rätt. Är en till tjej från Chile som också ska med samma flyg så har någon att prata med i alla fall. Har fortfarande kakproblemet.. la ner 10 st i en påse som jag ska ta med mig och ge bort ikväll, mumsa på medan vi byter bilder, men det är ju lätt 10-15 kakor kvar som jag måste få med mig på något sätt? Men det blir intressant att se, förhoppningsvis måste jag inte ge bort allt för många mer, dom var sjukt goda och vill ha dom för mig själv! Ska se var Petra är nu så jag vet vad som händer!

Of course my horse and piece of cookie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0