Onsdag

Äntligen fick man datorn att fungera! Sitter dock inne i ett av ledarnas rum där själva internet routern sitter, enda sättet det funkade visst. I övrigt är internetet grymt segt och nu kan jag inte ens skicka iväg ett mail för de vill inte conecta. Hur som helst, min dator lever så jag är nöjd!

Varit en lagomt lång dag idag.. för lång alltså. Är ändå inte jetlaggad alls, känns knappt som att jag lämnat Sverige. Hur som helst, det roligaste idag måste ha varit farbror blå som kom och prata idag. Fast farbror blå är nog svart här? Hur som helst, hade lika kunnat vara en stand up komiker som körde på där framme, så sjukt rolig. Nog för att vi bidrog med skämten så han var ju som tvungen att hänga på, men det var lätt en föreställning jag hade kunnat betala separat för!

Imorn blir det att åka in till NYC, spännande! Först blir det lektioner på morgonen och sen buss raka vägen. Kommer bli en rundtur och jag kommer troligtvis ta tusen bilder som senare kommer att komma upp på facebook. Har tagit bilder på skolan och så redan men ni får vänta en stund till innan ni får se skönheten. Nu är klockan 22:30 så jag ska söka mig till sängen. Men kommer mer imorn!

Leaving in a jetplane..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0