Ooops!

Ja jösses, skulle åka till Ihop med killen idag för att få mina efterlängtade våffor. Klickar in adressen som min värdmamma gett mig och kör iväg, bara det att när vi kommer dit så är det enda som finns en skylt där det står "Ihop, comming soon, spring 2010". Resturangen fanns alltså inte än, så jag provade en annan adress som jag letade upp själv igår. Börjar köra och GPSen tar mig ut på highway, kör en jäkla bit men när vi är framme så är vägen avstängd och om det nu fanns en Ihop där så var det väldigt osynlig! Vid det här laget börjar killen svälta mer eller mindre så kör fort som tusan till ett område där det finns massa resturangen, det blev Red Robin och vi tog både för- varm- och efterrätt. På vägen hem har pojken fått i sig så mycket socker att han går totalt crazy i baksätet, men sak samma, han svalt inte ihjäl i alla fall! Känner att jag är den bästa barnflickan i världen när de gäller honom, en av de första dagarna låser jag ut oss från huset och nu körde jag helt vilse så han nästan svalt ihjäl.. vågen för mig!

Har tankat första gången själv idag också! Att få nästan halv tank på 70 kr är ju inte helt fel, eller vad sägs? I övrigt känner jag mig fruktansvärt trött idag. Sen hette skidstället Deer Valley för er som vill veta, riktigt fint ställe! Är ju inte Björkis med lapporten i bakgrunden, men tror nog att det ska duga ändå. Nu blir det powernap!

Blev ingen match för mig.. måste börja jobba på min engelska så jag får fram vad jag verkligen menar.. fan.

"I'm starving back here.."


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad för match? Fattar ingenting :P

2010-03-27 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0