Släktmiddag

Ikväll blir det stor släktmiddag, lite spännande. Har fått höra att de kommer vara typ minst 30 pers på en yta av kanske 100 m2, undrar vad den ljudvolymen kommer säga? Fick medicin igår av pappan, Tylenol Warming, ingen aning exakt vad det är men det ska tydligen hjälpa allt från ont i huvudet till hosta. Flytande form och ska vara 2 msk var fjärde timme. Jag tog mig en shot igår och säger bara aldrig mer igen! Det måste ha varit det vidrigaste jag någonsin fått i mig i hela mitt liv. Tänk flytande alvedon, sen sätter ni i sötningsmedel och kör i lite ren sprit, där har ni smaken. Men kan ju säga att en shot räckte, min röst är tillbaka och har endast lite rethosta, grymma grejer!

Hade mitt första Au pair möte idag. Var inte direkt så spännande, for till dunkin dounats 10:30 och skrev mitt namn på ett papper, prata lite allmänt och sen var de klart. Riktigt spännande.. not!

Jag provade att köra utan GPS idag.. gick inge vidare utan jag körde självklart vilse. Hade med mig GPSen så drog ju igång den sen för att hitta, men tog ju en extra 15 min eller så bara för att jag ville prova utan. Hittar till en del ställen ganska bra nu, om jag har hemmet som utgångspunkt i alla fall. Fixade mig äntligen ett par solbrillor, har varit galet less på att ha solen i ögonen dom senaste dagarna så nu fick det vara nog. Hittade inte till så många ställen direkt så det fick bli GAP 15 dollar (105 kr), helt värt ändå! Ska kila ner och se om det finns något gott att stoppa i munnen, om ingen snott dom för mig ska det finnas kiwi i alla fall!

"Awwh, you're so CUTE!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0