The mall

Vaknade upp idag, gick och duscha, kolla på klockan och tänker "ja men jag har gott om tid". När jag kommer ner frågar dom om jag vet vad sommar och vinter tid är.. tydligen var det idag man skulle ställa om det så var inte alls så mycket i tid som jag trodde. Tjejen missa söndags skolan så det blev att vi tjejer åkte till Nordstroms och shoppade lite. Eller min värdmamma shoppade medan jag och tjejen kolla på, ha! For sedan på Target och köpte shampo, tvål, lotion och mer. Än en gång betalade dom åt mig, börjar få lite lätt panik nu när dom köper så mycket saker, men jag är tacksam, de är jag!

Men idag fick jag ge tillbaka lite! Hade nyss alla i mitt rum, som ser ut som skit för tillfället. Har inte packat upp eller nå, bad me! Men i alla fall, hade lite tidig julklappsutdelning. Flickan fick en rosa klocka (som jag också vill ha), Pojken fick en plannja shooting shirt, värdmamman fick ett silverarmband och pappan fick en flaska med en vikingabåt i gjord av glas, "oh, I can have this in my office!" Sen fick dom marabou choklad (omtyckt), gott och blandat (galet omtyckt), ahlgrens bilar (omtyckt), ballerina och singoalla kex (mer än galet mycke omtyckt). Sen köpte jag med mig lakritsfiskar också, salta sådana då.. inte omtyckt alls, ha! Pappan sa att det är det där jag kommer ge dom som straff när dom varit stygga, att äta en saltlakritsfisk. Lite roligt men nu har jag en hel del fiskar som jag själv måste äta upp.. kommer ta till jul ungefär innan jag blir av med dom!

Imorn börjar jobbet, typ. Ska följa med, tror inte jag ska köra, och lämna av ungarna på skolan. Sen åker dom till sin mamma så då är jag mer eller mindre ledig fram till onsdag eftermiddag när jag ska hämta upp dom. Blir att pyssla med doggisarna och tvätta istället, inte så jobbigt direkt. Var och körde bilen idag för första gången.. väldigt ovant med automatväxlad men de funka. Var lite nervös så råka bryta lite mot lagen, men what to do? Skriver inte vad det var ifall någon vill fälla mig... skojar bara, var inte så farligt, men ändå! Sen ska Bernhard, au pair från Tyskland, komma och hämta upp mig så ska vi ta en kaffe. Tror att Stina också ska med, au pair från sverige. Ska bli roligt att få träffa dom också, kommer troligtvis äga mig i språket, men jaja! Ska kolla till tvätten nu och sen blir det sovis!

"I want that dress"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0