USA!

Har haft en hel del problem med min egna dator men fick tag pa en av skolans nu sa ska val forsoka fa ner nagra ord. Ar valdigt irriterande att man inte kan skriva med.. ja, dom bokstaver jag inte har.
Hur som helst, flygningen igar var inte det roligaste jag gjort, vara vaken i over 24 timmar ar ingen hit, kan lova er det! Men jag tog mig fram i ett stycke och av nagon anledning har jag ingen som helst jetlag, so I'm HAPPY! Vadret ar helt fantasiskt, har gatt runt i bara ett linne och en troja pa det idag, solen har STEKT. Haft lektioner fran 8:15 till 20:00, sa det har varit en fruktansvart lang dag. Vi har pratat om massa sakerhets grejer, gjort lite arts and craft och sen aven framfort en svensk lat, det blev Pippi Langstrump, vi agde stenhart! Efter det blev det att ta en trip till en affar och sedan har man tagit sig igenom halva The hangover med nagra svenskar. Skolan ar val kanske inte den snyggaste, ganska cool pa utansidan men insidan hade val behovt lite hjalp.
Har aven hamnat i en super skon grupp, alla pratar med alla mer eller mindre och min rumskompis ar bland dom gulligaste manniskorna jag traffat. Hon ar fran Colombia och drog till med "where have you been, I've missed you.." Nar jag kom tillbaka efter filmen. Sa himla gullig!

Sen har jag fatt en massa overaskningar idag, min vard familj skammer bort mig.. BIG time! Sitter pa lektion sa kommer min larare fram med ett paket, fattar ingenting? Men det inneholl i alla fall en huvtroja, som jag har pa mig nu, super skon! Aven en tshirt och telefonkort sa jag kan ringa familjen. Bara det att jag vet inte riktigt nar jag ska hinna, har lektioner hela dagen och sen ar det ju sangen som galler. Men ska ta mig tid imorn och ringa, man kan ju faktiskt ringa flera ganger pa en dag?! Sen har dom aven betalat min resa till NY pa torsdag, grymt snallt! Men tro inte att det slutade dar, fick aven en presentkorg av dom med lite av varje. Sa himla gulligt av dom, ar riktigt nojd att jag la ut lite extra pa deras presenter nu, kommer inte kanna mig sa snal sen! Nu ar klockan halv 12 har sa jag ar faktiskt trott, tro det eller ej! Sa nu blir det sangen, ska forsoka fa igang mini egna dator till imorn!

que cha.. something!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0