Utah!

Sitter och försöker få ihop min packning i min pyttelilla resväska, ja den är faktiskt liten, försöker få ner allt i min kabinväska, den jag hade som handbagage när jag flög hit, så ni kanske förstår då att den inte är så stor. Har fått ner nästan allt förutom mina skor.. dom tar ju som mest plats! Så det är dom och sminkväskan som ska ner där.. tror att det är det enda som är kvar i alla fall? Vi ska upp klockan 3.. så jag och tjejen ska inte ens gå och lägga oss, ovärt! Ska försöka få ihop min väska och sen slå igång en film! Vill ha chips!

Idag var det "First day of passover", har ingen aning om vad det är på svenska men det är en högtid för judar i alla fall. För er som läst om judendomen var det hela baletten, det var läsandet , sjungandet, hebreiskan, mössorna, vinet, speciella brödet och all annan mat. Var ganska roligt att få se och vara med om! Nu kryper ungen snart under skinnet på mig så jag måste sluta, blev ett kort inlägg idag. Jag kommer ha dator där borta så tro inte att ni blir av med mig bara för att jag åker över hela kontinenten!

"I messed up again.. we're gonna be late!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0