Är för slö..

Det är fint väder ute och den hemska värmen vi haft dom senaste dagarna regnade bort igår.. så nu är det bara som normal högsommar i Sverige, hu! Morgonen gick som vanligt, lämpade av ungarna och sen var det gymmet, blev konditionsträning idag, skönt. Men ni ska veta att jag har träningsvärk mer eller mindre överallt! Speciellt mina vader, känns som att dom har kortas av till hälften, drar nå galet! Sen har jag upptäckt idag att jag får det väldigt knivigt med alla dessa au pair möten, dom inträffar verkligen på helt fel dagar, ugh!

Hur som helst, igår var man på biblo med ungarna en stund, sen for man hem och gjorde inget direkt vettigt. Det var för varmt för att hålla sig utomhus så vi fick stänga in oss med AC:n på högsta istället. Blir nog bättre idag när det inte är lika hemskt varmt. Skulle ha åkt iväg till Carolin efter jobbet igår men tyvärr var hennes värdpappa sen så det blev inte så. Blir att åka med henne och Rebacka in till Boston ikväll istället, kul kul! Sen igår drogs en uppblåstbar pool fram, fylldes med iskallt vatten och ja, aj! Var i alla fall ute en stund med ungarna och lekte runt den, inte i, nej nej. Blev lite tråkigt efter ett tag så jag gick in, ha, snäll man är! Gjorde inget mer vettigt än så. Har inget roligt att berätta, får se vilka tokigheter som dyker upp sen i eftermiddag och kväll!



"vill inte.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0