Äter för mycket?

Jag måste ju säga att jag äter faktiskt inte så onyttigt, inte onyttigare än vad jag gjorde i Sverige i alla fall. Men jag är ganska säker på att jag äter FÖR mycket. Tränar heller inte lika mycket så det känns som att höfterna och fått sig några extra centimeter i omkrets. Har i alla fall börjat springa nu och ska väl försöka ta mig några varv på minst 30 minuter tre gånger i veckan. Var nyss ut och lunkade på, tog mig en snabbare runda dock för mina knän höll på att döda mig. Sen vet jag inte om pannkakor var den bästa grunden innan ett löp pass, eller vad säger vi? Sen köpte jag nya hotpants för er som sett i ett tidigare inlägg. Jag trodde min rumpa hade hållt sig kvar på storlek 34 men verkar som att den tagit sig tillbaka till storlek 36.. suck! Eller så är de nå fel på trosorna, dom har typ ingen resår what so ever, wierd? Men det kan ju bli mitt mål, få mina nya trosor att passa!

Min värdmamma håller på att laga chili, det doftar oerhört gott ska ni veta! Måste ju få sig en liten tallrik av det, känns som sagt inte som att mina pannkakor var en så himla bra ide att äta, usch. Jag ska gå och köpa en jäkla massa bananer och dricka bananmjölk resten av mitt liv, gott som godis och nyttigt! Även jorgubbar, det ska jag också leva på, mums!

Nu ska ni få veta också att jag har visst små fötter? Dom har städare som kommer varje vecka och städar huset. Jag hade mina vita sneekers under en bänk i hallen men när jag går ner för att ta på mig dom när jag ska hämta ungarna är dom borta? Tänkte att nu fasen har städarna snott dom eller nå? Började söka igenom garderoben i hallen, kolla i en bunke där det ligger massa skor, söka igenom mitt egna rum men dom var borta. Tog på mig ett par andra skor i alla fall och smsade min värdmamma att dom försvunnit och om hon kunde kolla med städarna var dom tagit vägen. Fortsatte letandet när vi kom hem, kolla igenom mammans garderob, sökte i mitt rum igen, hallen. Gav upp sökandet och umgicks med flickorna en stund. Medan vi sitter i deras rum hoppar lilltjejen upp och säger "titta, där är ju dina skor!" Tydligen hade städarna trott att skorna var flickornas och lagt dom i deras garderob. Asså hallå? Så små fötter har jag väl inte så att dom kan jämföras med en 8 åring och en 6 åring? Fick även kommentaren sen av pojken och mamman att "you have really small feet to be a 19 year old". Säger ju bara att då ska dom se resten av min vänner, Gajja, Ida.. känn er träffade!

Imorn är det kortdag för ungarna och alltså långdag för mig. Skulle ha köpt biljetterna till Taylor Swift idag men av någon anledning kunde jag inte föra över pengar till Carolins konto, kunde inte ens hitta hennes konto. Så imorgon bör jag ta mig till banken när dom öppnar och se om man kan lösa det på något sätt. Nu hörde jag att något var ready, ska ner och kika! Sen blir det nog en film innan man sluter ögonen.

"What evah.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0