För trött igår

Jag var alldeles för trötter igår. Förstår inte hur dock. Efter jag hade kört ungarna gick jag raka vägen i säng och somnade om en dryg timme. Gjorde inga större kraftansträgningar heller eftersom mamman jobbade hemmifrån så hon gjorde säkert mer än hälften av mitt arbete. Men var så himla trött så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Mitt i sömnen hade vi ett möte med min LCC och prata om en massa saker. Kom precis ihåg att hon ville att jag skulle göra nå.. hitta en doktor om jag inte missminner mig? Tydligen måste man ha en doktor innan man blir sjuk, har man ingen när man väl blivit sjuk är man körd, kul! Men får kika närmare på de där i veckan, ids inte nu.

Mina nära och kära, jag har börjat sakna Luleå lite nu, efter drygt två månader i detta land. Kan ju lova er att ni kommer få en kanonsommar bara för att inte jag är hemma. Man är ju också lite bitter att man kommer missa alla 20 års fester, men what to do? Vi får köra ett bonus år när jag kommer hem och fira 20 år igen! Men nej, jag vill inte åka hem för ni ska bara veta hur grymma saker jag kommer göra här?! Håller för tillfället på med att försöka fixa biljetter till en konsär med Taylor Swift. Kanske inte den coolaste artisten men kommer ju vara ganska grymt att gå på en fet konsär i USA, don't ya think?!

Hur som helst är jag som sagt stendöd, trött till guds förbannelse. Plus att jag fryser som fan, fattar inte hur det kan vara så kallt? Har mjukisbyxor och tjocktröja på mig och det känns som att jag är i en iglo! Ska nog krypa under täcket en stund och gotta mig. More update later dudes!

"What the f*ck?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0