HAHA!

Ja den här kvällen var ju himla rolig ska ni veta! Ska inte lägga upp exakt info här, men jag har fått mig ett gott och långt skratt ikväll. Jag mår så himla bra här och känner att allting är väldigt skönt bara, oerhört bekväm med allt! Tack, tack, tack min kära värdfamilj, ni kommer göra mitt år här helt underbart!

Idag vaknade man upp hos Carolin efter gårdagen. Vi började hos Rebecka och sen for vi in till Cambridge och besökte en klubb som hette Middle East, helt okej. Vi käkade men musiken var lite halvtaskig så vi tog oss aldrig ner till själva klubben. Vi tog oss en promenad istället några kvarter ner för att kolla in en annan klubb som hette Middlesex, tyvärr åldersgräns 21 på den, attans! Mina skor höll på att driva mig till vansinne. Mina älskade Fergie klackar, av någon anledning skavde det på en tå, en tå som dom inte skavt på förut, så jag tog mig friheten att gå barfota, he! Fick blickar från tre tjejer som började prata.. jag blev lite lätt irriterad och stirrade tillbaka. Tro mig, dom kollade bort, ha! Vi var som sagt inte så sugna på Middle East så vi tog tunnelbanan hem istället, var ändå helt döda av trötthet så det var lika. Sen ska ni få veta att golvet i Carolins rum gjorde mig lätt sjösjuk. Det var ett sjukt gammalt hus så golvet lutade nå vansinnigt. Ibland kan det ju luta lite så du inte ser, enda sättet att se är att sätta en penna eller nå på golvet och du ser att den rullar, men här såg du helt klart genom att vara titta. Men jag fick mig några timmars sömn i alla fall innan jag tog mig upp morgonen efter!



Som jag sa, vaknade upp hos Carolin. Idag var den stora dagen ska ni veta. Min värdmamma kom och hämtade upp mig och hon och jag bara for iväg för att utforska den fantastiska svenska affären IKEA! Vi tog oss igenom ganska fort, var inget speciellt vi behövde direkt. Vi tog oss till resturangen och jag åt självklart köttbullarna, vad annars?! Fick även med mig Ballerina, Singoalla, Choklad, Ahlgrens Bilar (!), lantchips, knäckebröd, tunnbröd, köttbullar, lingonsylt, brunsås, prinsesstårta och självklart Kalles kaviar! Vem var nöjd om inte jag?! Tack än en gång för att du tog med mig, hade en toppendag!









Nu ska jag försöka sova, klockan är helt klart förbi läggdags, men hade så trevligt samtal med min värdpappa i köket så kunde inte riktigt slita mig. Detta inlägg har lite smörigt, men jag är så tacksam att jag hamnade här så ni ska bara veta! Men nu natta!

"Now we're talking!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0