Igår

Dagen tuffa på som vanligt, gjorde bort ungarnas tvätt och det var helt makalöst vad mycket kläder flickorna använder över en helg! Jag kommer från och med nu flytta min tvättdag till måndagar, de kan ni ge er tusan på! Hämtade upp ungarna som vanligt, for hem, läxor och lek. Planen var att direkt när jag slutat klockan 6 skulle jag ta bilen och hämta upp Carolin och Rebecka.. bara det att mina värdföräldrar var oerhört sena så jag tog mig inte iväg förrän 6:45, inte bra. Planen var också att hinna åka till North shore mall för att shoppa, vi fick tyvärr inte så mycket mer än en timma på oss så vi hann två affärer innan dom stängde.. suck! Tycker man inte att USA borde ha öppet lite längre än till klockan 9 på kvällarna, speciellt på en vanlig vardag? Verkar ju som ni ser inte funka så i alla fall!

Nu sitter jag här och har precis duschat. Borde inte sitta och blogga utan borde torka mitt hår eftersom jag egentligen jobbar. En av mina flickor vakna upp idag och sa att hon visst inte mådde så bra. Hon hittade på en väldans massa orsaker till varför hon skulle stanna hemma och nu är hon hemma, och inte alls så sjuk ska ni veta. Hon hostade och gormade imorse men nu verkar den hemska hostan vara ett minne blott. Jag var väldigt inne för att sova efter ungarna försvunnit till skolan eftersom det är kortdag idag så kommer ha dom galet länge. Nu kommer jag ha dom ännu längre. Men men, är hon sjuk så är det ju TV tittande och vila som gäller, kan säkert överleva det. Men gud ska veta att jag är trött! Tillbaka till arbete..

"I don't feel well.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0