Någon typ av grundkondition

Denna dag har varit riktigt bra, är ju fredag så varför klaga? Tog mig ut på altanen och solade en timma, brännan börjar bli riktigt bra nu, fortfarande inte pepparkaka men jag är inte genomskinlig längre i alla fall! Efter solningen blev det en vända igen till Northshore Mall. Har varit på jakt efter en klänning, men börjar inse att det där med söta små klänningar inte riktigt är min grej. Så har bytt metod till kjol istället, får se om det kanske går bättre! Köpte i alla fall ett doftljus som luktar guava och från Forever 21 blev det två grejer som man kan hänga smycken på. Orkar inte förklara, tar kort imorn istället!

Var nyss ute på en löprunda, eller för ganska länge sen kanske det var. Men jag sprang säkert i 30-40 min eller nå, riktigt bra! Sprang dock vilse den här gången också, hamna på nå dead end road, så fick vända, lite irriterande men sak samma. Föurtom att mitt knä höll på att ta död på mig så verkar det som att jag har någon typ av grundkondition i alla fall, för flåset var det inge fel på. Det är jobbigt att ta sig ut och springa, men när man känner att man orkar och har all den där energin så är det så värt det!

Måste bara få berätta vad tjejerna sa när jag kom in efter min runda. Dom var totalt speedade och frågade hur länge jag nu varit här och tagit hand om dom, 10 dagar. Känns så mycket längre och det tycker dom också. Sen sa dom att jag var röd i ansiktet (hade sprungit och åt för tillfället super stark mat, så ja) Min värdmamma tyckte dom skulle lämna mig ifred och då säger dom "Hon är ju våran nanny, och hon bor ju med oss, så hon är ju som familj. Hon är som en storasyster!" Känns ju ganska bra att dom tänker så fakitkst, kanske inte att dom kan säga vad som helst men att dom ser mig som en i familjen och har accpeterat att jag är där med dom känns ju bra.

Nu ska jag försöka ta mig en snabbdusch, är äcklig.. ha! Men tagga inför scavenger hunt imorn i Boston, detta ska vi ta tjejer!

"She is like our big sister, mum!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0