Red Sox!

Nu har jag varit på min första baseball match i hela mitt liv. Snappade upp en del regler så jag fattade faktiskt lite av vad som hände på planen. Vet inte riktigt vad jag tyckte om det, tydligen var det en väldigt seg match i sig och det blev lite små tråkigt. Men annars ett ganska så intressant spel! Det roligaste på hela matchen var nog kvinnan som satt några rader snett nedanför oss. Hon körde danser, hon skrek och hon hoppade som en galning. Men den allra roligaste delen här är nog killen som satt ovanför henne och filmade hela scenen och dessutom härmade henne bakom ryggen. Jag höll på att dö av skratt! Kvinnan lämnade dock arenan innan matchen var slut (vi också iofs) och hon dansade hela vägen ut. Jag undrar hur många öl hon hade fått i sig eller om man bara tyckte väldigt mycket om Red Sox?



Det är Navy week i Boston, eller det var. Så innan matchen gick vi till parken där dom hade uppställt massa flygplan, helikoptrar och bilar. Var en massa militärer också, och en väldigt snygg en, ojoj säger jag då bara! Borde ha smygtagit ett kort på honom! Var i alla fall väldigt häftigt, vissa fordon var enorma, jag har aldrig sett så stora saker i hela mitt liv!



Förutom kvällen var även resten av gårdagen bra. Promenerade med ungarna till skolan och promenerade hem sen igen. Tog mig i kragen och for ut till Northshore Mall. Hade dock bara en timme på mig så det blev snabba ryck, men jag fick med mig hem ett par ripped skinny jeans från Forever 21 och en tröja från H&M, nöjd! Sen var det hämta ungarna och det vanliga stod på schemat.



Nu ska jag ta mig ut i solen och steka lite, hörde på vädret att det visst inte kommer bli så fint i helgen så måste ju ta vara på dom solstrålar man får!

"The wave is comming, and it's STRONG!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0