Shopping!

Denna dag var inte då händelserik, har mest suttit här uppe och pratat med syster över msn. Men tog mig iväg till Target med mamman och pojken. Köpte chips.. he.. och ny brunkräm. Jag blev ju som helt plötsligt väldigt solbrun så det funkade ju inte alls med den jag hade. Köpte en som jag trodde skulle bli lite för mörk, men hörri, den va perfekt! Inte så mycket mer efter det, som sagt mest suttit här.

Men hur som helt, tog mig chansningen att fråga om jag kunde låna bilen, självklart! Så när klockan var si sådär halv sju åkte jag iväg till North Shore mall för lite shopping! Och än en gång tar H&M priset, älskade affär. Ingen kommer fatta att jag köpt nå för allt jag har kommer ändå vara från H&M! Men det blev i alla fall ett par svarta bikinitrosor till min svarta bikinitop jag köpte för inte allt så länge sen. Det blev en gul och vit randig tröja, tajt på rumpan pösig upptill. Sen blev det även en leopardmönstrad tunika, riktigt frän och kommer bli riktigt snygg till bara ett par svarta leggings och självklart mina ursnygga klackar! Bilder får ni se imorn, är för slö för att lägga in dom på datorn nu.. eller ens ta dom till att börja med! Kom i alla fall hem säkert och åt en utsökt middag, kyckling med bakpotatis och sparris, mumma! Nu ska jag se en film och sen sova!

"See ya biatch, ttyl!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0