Snart helg!

Pratade med min värdmamma nere i köket för ett tag sen och hon påpeka att den här veckan har gått så himla sakta. Vadå sakta?! Det är ju torsdag redan imorgon och sen är det fredag och där har vi helg. Den här veckan har ju bara rusat iväg, tycker jag i alla fall. Sen har ungarna haft mer eller mindre playdates hela dagen så jag har varit ensam nästan hela tiden, och det var ju trist.. not! Men har varit skönt att slippa vara vrong på dom en dag i alla fall. Dom har varit riktigt duktiga idag dock, hela högen! Låter även som att alla är i säng nu också, och det är ju stort plus, blir det enklare att få upp dom imorgon, kanske.

Idag valde jag att bara ta det lugnt, och fundera över vad jag äter om dagarna, ha! Har tagit mig ner till frukost, lunch, mellanmål, middag och snack (typ frukt). Känns lite mer humant än att äta typ mellanmål mellan varje måltid plus tre snack om dagen, way too much food! Var ju bra när jag tränade som en stucken gris varje dag, men nu springer jag ju bara tre gånger i veckan så de är ju lite väl kanske. Ska för övrigt ut och springa imorn igen kom jag på nu, börja ladda psykiskt inför det!

Har nu köpt biljetterna till Taylor Swift! Måste nöta lite låtar så man kan texterna när det smäller. Måste ju få vara lite nörd! Är inte världens största fan, men hon har en del riktigt bra låtar och hon är en grym sångerska så jag hoppas ju att det inte är nå remix skit i radion utan att hon verkligen kommer bjuda på skönsång! Sen fick man ju ganska mumsiga biljetter också. Sitter nere på planen framför scen (ska spela på ett stadium). Sektion B, rad 2, dock på kanten men what evah?! Så man blir ju bara taggad av vars vi sitter! halv dyra biljetter blev det men ändå inte med tanke på var vi nu sitter. 180 dollar, ca 1200.. kanske ganska mycket ändå, men känns som att det är värt de ändå, kommer bli jävligt kul! Är väl lite maffigare än att se Lena PH köra sin stativdans!

Hur som helst, snart är denna vecka över och jag är astaggad för helgen! Blir att umgås på fredag, kanske en bio? Sen på lördag ska vi söka oss till klubben med mixad ålder, woho!! Kan fortfarande gå ut och dansa! Sen är det ganska troligt att det blir en trip till IKEA med värd familjen, gissa vem som ska köpa svenskt godis så det bara sjunger om det?! I övrigt så hoppas vi på bättre väder, det sög idag, burr! Men nu blunda!

"I want everyone to shut up!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0