Söndag

Väcktes av en grym bas som dunkade Justin Beiber klockan halv nio imorse... inte så nice. Men det var bara att dra täcket över huvudet och försöka sova, lyckades 30 minuter till men sen gav jag upp. Hade inte en så jätte spännande morgon men blev mer spännande. Eftersom det var morsdag idag så for vi ut på lunch (är visst värsta grejen här). Gick på en seafood resturang och jag åt mumsiga grillade räkor. Efteråt for mamma och pappa iväg för att se Celtics spela och jag blev ensam med ungarna. Vi for hem och det rullade på som vanligt. Tror jag börjar få ännu mer grepp om det här. Hade en het diskussion med pojken idag men allt löste sig fint ändå.



Nu sitter jag här med min chipspåse och väntar på att en film ska börja. Är inte så mycket mer spännande än så här en söndagkväll ska ni veta. Imorn blir det jobb klockan 7 som vanligt och sen får man se vad jag hittar på fram tills det är dags att hämta ungarna. Hade ju varit ganska nice om finvädret kunde komma tillbaka så man kan lägga sig och sola. Jag tror även att jag kanske ska fixa mig en liten radio eller nå annat trevligt som man kan ha musik på. Tyvärr hörs ju inte radion innifrån huset ut på altanen. Så det är ju ett alternativ!



Fick lite bilder från min papi hemmifrån, kändes ju fint att dom hängt upp mina gardiner nu.. efter 2 månader, ha! Var tänkt att dom skulle upp innan jag for, men nu får jag väl njuta av dom när jag kommer hem sen istället! Ska återgå till mina chips nu!


Mitt rum! - Men vad är de där för stol?


Kallax - väntan på flyg mot sthlm vidare till NYC!


Farmors blomma :)

"I can't believe that we are stuck with her over the week-end"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0